Alla inlägg under oktober 2009

Bloppis-annons
Av diincornelia-kooikerhondje - 27 oktober 2009 16:25

Två hundförar bälten och ryggsäck till hund säljes Massor av koppewl mm mm Ring bara el maila

Djur & tillbehör, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    1 000:-
Telefon:    0736193930
Av diincornelia-kooikerhondje - 27 oktober 2009 16:15

De gör mig bara ledsen att gräva i de3 Vet säger si och agria så Ja ha Orkar man eller Sen fick jag vacc och mår så enormt dåligt de går ej att beskriva kram obduktions svaret har ej kommit mig tillhanda än Tråkigt men sant Så ny hund får vänta

Av diincornelia-kooikerhondje - 15 oktober 2009 07:53

SkrikandesJa ibland kan man ju undra Har eller träffa en person igår och vi tala om Cornelia Hon sa ju förståss fel diagnos som jag säger vill inte söga något än då jag fått papprerna Men bra att få in de i avelsrådet Ja visst har förståelse för de Men fel diagnos ska ej till >Holland  Och helu´t plötsligt sa hon Ptatade med en annan igår och hon sa att de var tur att ( VI ) gjorde som vi gjorde Hallå de var jag ingen annan som propsade på att hon var sjuk Människor ska inte sko sig tycker jag Ja jag blir led sen arg Sen är de mycke mycke viktigare att få svar på om de andra i kullen kan ha detta Och att jag får sörja inte känna stress av avelsråd mm Nej jag menar inget illa men de är väldigt känsligt Jag är helt utbränd efter detta Inget mot cornelia heller eller andra hundar De är bara så hårt att känna sig makt hjälplös Var tvungen att skriva av mig lite Nu letar jag efter en ny hund Om någon tycker de är fort så är de inte att byta ut Ville hålla på lite med agility rally mm Och sen har vi en kille här som känner sig ensam Kollar efter Cornelia var gång vi går ut Hon ville ju inte ut så Cesar hämta henne Så tala om att hundar de har minne känslor Detta är en Chinese Crested Powder Puff Ja skriv gärna Skriver snart igen  Vill någon ha sin hund målad Så ta kontakt Kramisar och Hundisar       Cesar trodde tavlan var en riktig hund Han skällde och sen försvara den då casper kom     Gråter

Av diincornelia-kooikerhondje - 14 oktober 2009 09:57

Tack för fint samtal gumman Ja jag vet att du tänker på mig Jag tänker på er och vill absolut ej missa kontakten kram till alla

Av diincornelia-kooikerhondje - 13 oktober 2009 10:25

Ska försöka svälja detta nu för nu är hon inte längre kvar ens under obdukltion Kram de går att sms eller maila eller ringa Ha de bra med era liv hundar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards