Alla inlägg under december 2008

Av diincornelia-kooikerhondje - 28 december 2008 10:08

Lilla jag är rastlös. Men imorgon får vi svaret. Skönt Matte hon är orolig över mig. Ja Nessan bäst att kolla Ja nu sk matte jag och Cesar ut i skogen måste springa av mig lite Ta lite bilder i solen

Av diincornelia-kooikerhondje - 27 december 2008 19:18

Ja tack syrran Kul att du har en blogg Ja matte och vi tar de lugnt tills måndag då vi får provet Vi skulle provat att åka buss men min mattte vågar inte Ja nu är vi barnvakt åt Stella en liten pudel Spännande Kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 24 december 2008 10:19

Ja nu ligger de massa paket här och där Och Cesar och jag undrar vad som är på gång I förrgår var jag hos vet igen De fick ta urin dírekt från blåsan.

Jag har inte blivit bättre De känner matta och jag är lite tråkigt Ja ja Nu ska vi ut i skogen och springa lite Hörs senare el imorgon Kram GOOOOD JUUUUL från Cesar cornelia Och Casper och Jeanette mmmm

Av diincornelia-kooikerhondje - 21 december 2008 13:51

Vi önskar er en trevlig jul Med många kramar

Av diincornelia-kooikerhondje - 17 december 2008 17:06

Var hos vetrenär fick spruta och klämde de på min blåsa kissar så mycke Så de kom fram till urinvägsinfektion Så nu har jag pencillin Ja jag åkte t bana dit Gick bara på och satte mig ner Min matte tycker jag är en duktig tjej Ja lite lättare för matte nu att få mig rumsren Tack för hälsningen Vanessa I helgen ska matte jag och Cesar träna buss Kram på er Och God jul i förskott

Av diincornelia-kooikerhondje - 14 december 2008 13:46

Ja Caspers sov över inatt Matte har ont i nacken Jag ska vacc imorgon Så då kommer de mer kort Kram Igår börja jag busa ordentligt med Ceasar han ville de

Av diincornelia-kooikerhondje - 10 december 2008 18:16

Tyvärr matte är dålig i sin nacke Hon är stelopererad och blivit förkyld Men oss passar hon och tar god hand om Och jag är jätte busig Inatta sov jag i sängen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards