Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Cornelia jag saknar dig saknar en kooikerhondje!!

Av diincornelia-kooikerhondje - 27 november 2009 17:16

Hej Hej tack för kommentarer vet självklart att jag måste gå vidare men vi fick en djup otrolig kärlek Och gillar rasen Vi skulle gjort så mycke För att tillslut möjligen få bra resultat mm mm  För Cornelia var så fin sån kämparglöd och svara på träning mm mm Nu är de inte sådant längre ställer ofta frågan till mig själv De kanske fanns nåt att göra ändå Men vad vi9 kämpa oj oj fått slänga säng en ny som hon kissa och de gick ej bort men ja hon blev mycke betydande för mig Cesar ylar efter en kompis Ja får se men kul att se Eloler ska ställa ut Casper i dec Ja ha de bra Kram

 
 
Ingen bild

vi2

27 november 2009 18:59

Orkar du komma dit?? Till mässan och titta? Det är ju fler fina hundar som kommer att vara där. Jag vill gärna träffa Zelda. Min favohund. kram till dig. Tänker oändligt mycket på dig och det står nytt i kennelsidan om vad Cornelia betydde för oss. Det andra hade försvunnit på något sätt. Många kramar till dig och Cecar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 september 2010 08:04

                         En dag att minnas! Ett år sedan du somna in!! Du gav mig så mycke Connie Bonnie. Men tyvärr var du sjuk och jag kämpa för dig i elva månader. Gav mig inte vi kom varann så nära, jag lärde mig en massa. De tackar jag f...

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 februari 2010 14:47

Nu får Cornelias sida vara som ett fint underbart memorian Tills jag vet hur jag för över den på hemsidan Vill ju behålla de Nu ätr Yazza hemma så följ hennes ovh våra dagar på hennes blogg Kram Jeanette Cesar Shiva katten och Yazza och nykomlingen R...

Av diincornelia-kooikerhondje - 25 januari 2010 17:13

Vi jommen då börja blogga igen och byta namn och blogg Vi måste bara komma på hur man gör Ja Cesar och jag är lyckliga Vi har också nu en norsk skogskatta abbessinier blandning hona på 8 månader som heter Shiva Så snart kan ni läsa om oss var dag Kra...

Av diincornelia-kooikerhondje - 30 december 2009 10:43

jeanette.friberg@comhem.se Gott nytt år och ett fint 2010 Så möts vi säkert då ...

Av diincornelia-kooikerhondje - 28 december 2009 12:03

Tills vi öppnar en ny med nya tag Gott slut och ett gott nytt 2010 till alla Vi börjar de nya med jag ska försöka bygga en hemsida själv Kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards