Alla inlägg under mars 2009

Av diincornelia-kooikerhondje - 31 mars 2009 16:43

Såå duktig tycker matyte att jag var och så fick jag träffa min lill syrra Vanessa och hennes matte som jag åkte till stockholm med Lite bilder

Av diincornelia-kooikerhondje - 29 mars 2009 15:11

De behövdes vila för matte hon har sån värk och migrän vad de nu är Men ute i skopgen har vi vart ändå vi har en snäll matte tycker Cesar och jag Nu håller vi på att byta ben jag tuggar sen byter vi hjälper Cesar lite kram


Av diincornelia-kooikerhondje - 28 mars 2009 19:28

Ja nu har vi varit och tränat och lekt Matte har pratat med Min uppfödare Irene Ask De tyckte matte kändes bra Ja idag har jag kissat inne endast 2 ggr Matte och Cesar och jag är överlyvkliga  Kramis Vet sa att jag skulle vara trött ha ont och slö Men jag har hållt igång som aldrig förr jo jag sov till halv fyra imorse sen väckte jag matte minsann Sen efter ett tag la jag mig Skriver imorgon igen vi ska försöka ta lite kort 

Av diincornelia-kooikerhondje - 28 mars 2009 08:33

Ja idag känner jag mig pigg och så kär i min matte Så skönt att vara hemma med min Cesar och mina katter Misse (Milson ) Och Mojje Och Min Matte  Ja nu ska vi ut igen de är tredje gåmgen Matte försöker att gå ut ofta bara så där Inget stress utan så Ja sen ska matte till willys och sen sola I förr går köpte vi en boll på snöre och ett rosa halsband men på kurtsen ska jag ha ett annat kram ha en trevlig dag Om någon vill ringa är matte hemme efter två Matte har fixat håret så de är lättere att sköta för hennes aarmar Ja så ser ni ju hur vår matte ser ut  eller hur Kram igen

Av diincornelia-kooikerhondje - 27 mars 2009 19:43

Hej hej!!

Ja nu har jag varit hos vet från imorse till nu för en halv timme sen kl var halv åtta då vi kom hem Matte hon var så snäll körde mig i snö stormen i barnvagnen Matte hämta mig i buren hade fått av tratten och de ville ej gå in för om de är något jag Hatar är de veterinärer och Djursjukhus. jag blev så glad hängde kvar på matte pussa henne och kände mig så lugn jag fullständigt litar och älskar matte Hon börja gråta men konstigt varför gråter matte för att jag är så glad ja de tål att fundera på Ja nu har de kollat mig och tagit prover svar på torsd eller senast fred De har tagir hormen prov och en biopsi..Men nu är jag pigg glad men matte känner siog orolig men jag ska pussa henne Vi hörs eller skriver imorgon ska ta de lugnt i helgen Puss alla hundar men mattar och hussar


Av diincornelia-kooikerhondje - 26 mars 2009 17:13

Imorgon blir de vetrinär Och nu är vi nybadade varit ute i solen och sprungit i leran Oj oj Ja håll tummarna imorgon kramisar Ett kort på en trött Mimmi också Vår kompis

Av diincornelia-kooikerhondje - 25 mars 2009 17:25

Matte är så orolig att lämna mog på djur sjh igen för sövning och ensam. Ja ja men vi sätter ut ett kort på min halvbror Casper och jag i väntan på en liten bit våffla eller hur matte?????????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards