Alla inlägg under november 2009

Av diincornelia-kooikerhondje - 29 november 2009 12:33

Och du Connire var med så bedårande och liten Men nu får man åka dit själv och berätta berätta Lite tufft men men De tar vi cesar har vart ute på landet med sin sk morfar och bruno en dalmatiner Kommer snart Ja var på bio 2012 igår Jo då den bar ganska bra Men joibbigt sitta i 248 Visste ej att den var så lång Ja så nu blir de vila en dusch och klä sig De är min pappas fru syster som bakar alla kakor tårtor en så där 50 st och 3-4 tårtor De har blivit tradition Och de kommer folk från deras ungdom mm mm kankse 35 st Ja en trevlig advent skja ni ha Kanske ska man köpa en blandras mindre men jag vill ju ha kooiker Får se hur de blir med dolda fel pengar Ej skickat in alla papper för de ska de ha och en berättelse de känns motigt Kram kram alla mäniskor hundar djur

Av diincornelia-kooikerhondje - 29 november 2009 12:33

Och du Connire var med så bedårande och liten Men nu får man åka dit själv och berätta berätta Lite tufft men men De tar vi cesar har vart ute på landet med sin sk morfar och bruno en dalmatiner Kommer snart Ja var på bio 2012 igår Jo då den bar ganska bra Men joibbigt sitta i 248 Visste ej att den var så lång Ja så nu blir de vila en dusch och klä sig De är min pappas fru syster som bakar alla kakor tårtor en så där 50 st och 3-4 tårtor De har blivit tradition Och de kommer folk från deras ungdom mm mm kankse 35 st Ja en trevlig advent skja ni ha Kanske ska man köpa en blandras mindre men jag vill ju ha kooiker Får se hur de blir med dolda fel pengar Ej skickat in alla papper för de ska de ha och en berättelse de känns motigt Kram kram alla mäniskor hundar djur

Av diincornelia-kooikerhondje - 27 november 2009 17:16

Hej Hej tack för kommentarer vet självklart att jag måste gå vidare men vi fick en djup otrolig kärlek Och gillar rasen Vi skulle gjort så mycke För att tillslut möjligen få bra resultat mm mm  För Cornelia var så fin sån kämparglöd och svara på träning mm mm Nu är de inte sådant längre ställer ofta frågan till mig själv De kanske fanns nåt att göra ändå Men vad vi9 kämpa oj oj fått slänga säng en ny som hon kissa och de gick ej bort men ja hon blev mycke betydande för mig Cesar ylar efter en kompis Ja får se men kul att se Eloler ska ställa ut Casper i dec Ja ha de bra Kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 22 november 2009 14:16

Ett år sen jag köpte min hund Ett år av kämpande Ja vet u då jag fått tänka hon visade symtom Kram till er och era hunda

Av diincornelia-kooikerhondje - 15 november 2009 11:59

Ja de är en svår sjukdom och jag får bita ihop för att inte tappa greppet Ska göra allt som står i min makt så att detta kan vändas till något bra i klubben Just nu  för tillfället så har genforskaren och jag sammarbete och så De känns bra och info kommer till er alla då Nicollette kommit fram till något Men om ni har tips ang dolda fel Kontakta mig Men absolut ej om sjukdomen har inget svar Men till Connie bonnies kull syskons mattar och hussar Ni får gärna höra av er ang era hundar undringar eller så Även andra i denna ålder Ja min sorg saknad kommer nog ej gå över Hade verkligen tänkt satsa på rasen eller kunnat jobba mm mm De är ett så stort tomrum efter henne Jag har mist en valp på fem månader en blandis han fick elaka bakterier i hjärtat Men då hade man knappt lärt känna han och vad säger man degick fort Detta jobba jag Cesar och Cornelia med sen dec första gången hos vet Hon kom den 16 nov 08 Ja och Cesar pojken längtar Ja en hund jkan längta Han har alltid haft en kompis Tänker ska jag skaffa en kooiker igen Ja de vill jag ju Men de är kö på dessa Ja se hur de blir Kan ju ta över en groendal men de är inte en kooiker Ja lite ´funderingar Kram till er alla Jeanette och Cesar Med mycke sorg men också mycke bra kan vi få av detta

Av diincornelia-kooikerhondje - 12 november 2009 10:38

Självklart har min uppfödare tagit del av o0b innan Men var4ken jag el hon visste vad de var Och papper är scannade och skickade Så detta har gått rätt till tack

Av diincornelia-kooikerhondje - 5 november 2009 16:43

Sitter med pappren i min hand de var absolut Ej för trångt bäcken som jag och uppfödaren får höra av andra Utan en gång för alla är diagnorobduktionen Myelpoati De vill säga Nekrotiserande myelopati hos kooikerhund En sällsynt ärftlig sjukdom hos rasen kooikerhund inget annat De gör mig ledsen att höra av andra var de var och inte Nu ska vi vila i detta sen skickar jag detta vidare till holland Mvh Cornelias saknande matte

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards