Alla inlägg under december 2008

Av diincornelia-kooikerhondje - 6 december 2008 09:13

Nu är de lördag Snart ska vi ut i skogen Martte har tagit lite kort på Zelda Cesar och mig Så får ni se

Av diincornelia-kooikerhondje - 5 december 2008 09:43

idag kommer Irene min uppfödare Och Mimmi har lyckats skrämma grannen De är inte vana vid barn eller något Ja ja sov hela natten i hall bädden Vid fem väckte jag matte och gick ut Torr hela natten Ja och sen bus tills jag somna mitt på golvet Snart ska matte till affären och handla sen städa bädda och ut i skogen Ja se om jag har ett kort på min pappa han heter Oxo från Sabina Kennel Ayarips Måste visa kort på min mamma Vanna också

Av diincornelia-kooikerhondje - 4 december 2008 08:38

Upp och hoppa Nu kommer mimmi och hälsar på Oj var så trött igår somna som en stock på rygg. Men nu är de morgon och en skäll morgon kollar min röst kapasitet idag Skäller på allt Matte tycker inte de är så kul Men måste ju pröva lite Hörs senare och en bild på mina kompisar

Av diincornelia-kooikerhondje - 3 december 2008 13:58

Hejsan !Nu har min Cesar kommit hem han sov borta i natt hos Sirkko hon älskat hundar Hon hade en York som gick bort i jan Matte försökte rädda den gav mun mot mun tre ggr fick igång henne Men då de kom till vet var de tvungna att låta henne somna in ände hade lungödem och haft hjärt stillestånd Sirkko vågar inte skaffa hund igen så Cesar och vi hälsar på ibland Och hon följer med på promenad Ja och nu har Bruno kommit en dalmatiner på sju år Han var lite krasslig fått vattensvans Han får de då han blir kall Matte har lagt värme kudde på baken Ja nu sover jag sött lekt massor med Mimmi

Av diincornelia-kooikerhondje - 3 december 2008 08:48

Nu har matte ändrat igen och man inta kan söka bloggen igen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards