Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Hemma igen!!!

Av diincornelia-kooikerhondje - 27 mars 2009 19:43

Hej hej!!

Ja nu har jag varit hos vet från imorse till nu för en halv timme sen kl var halv åtta då vi kom hem Matte hon var så snäll körde mig i snö stormen i barnvagnen Matte hämta mig i buren hade fått av tratten och de ville ej gå in för om de är något jag Hatar är de veterinärer och Djursjukhus. jag blev så glad hängde kvar på matte pussa henne och kände mig så lugn jag fullständigt litar och älskar matte Hon börja gråta men konstigt varför gråter matte för att jag är så glad ja de tål att fundera på Ja nu har de kollat mig och tagit prover svar på torsd eller senast fred De har tagir hormen prov och en biopsi..Men nu är jag pigg glad men matte känner siog orolig men jag ska pussa henne Vi hörs eller skriver imorgon ska ta de lugnt i helgen Puss alla hundar men mattar och hussar


 
 
Nessan

Nessan

27 mars 2009 22:22

Vad bra att du är hemma igen. Vi va rju inte hemma när din matte ringde till min matte. Sen kom vi hem för sent att ringa till din matte. För vi vill ju höra hur det går för dig och hur du mår. Nu måste du må bra till på tisdag för då blir det ju buskul. kramar min storasyrra. från Nessan din lillsyrra. krama din matte från oss också.

http://vanessa-dezza-vanezza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 september 2010 08:04

                         En dag att minnas! Ett år sedan du somna in!! Du gav mig så mycke Connie Bonnie. Men tyvärr var du sjuk och jag kämpa för dig i elva månader. Gav mig inte vi kom varann så nära, jag lärde mig en massa. De tackar jag f...

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 februari 2010 14:47

Nu får Cornelias sida vara som ett fint underbart memorian Tills jag vet hur jag för över den på hemsidan Vill ju behålla de Nu ätr Yazza hemma så följ hennes ovh våra dagar på hennes blogg Kram Jeanette Cesar Shiva katten och Yazza och nykomlingen R...

Av diincornelia-kooikerhondje - 25 januari 2010 17:13

Vi jommen då börja blogga igen och byta namn och blogg Vi måste bara komma på hur man gör Ja Cesar och jag är lyckliga Vi har också nu en norsk skogskatta abbessinier blandning hona på 8 månader som heter Shiva Så snart kan ni läsa om oss var dag Kra...

Av diincornelia-kooikerhondje - 30 december 2009 10:43

jeanette.friberg@comhem.se Gott nytt år och ett fint 2010 Så möts vi säkert då ...

Av diincornelia-kooikerhondje - 28 december 2009 12:03

Tills vi öppnar en ny med nya tag Gott slut och ett gott nytt 2010 till alla Vi börjar de nya med jag ska försöka bygga en hemsida själv Kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards