Alla inlägg under april 2009

Av diincornelia-kooikerhondje - 19 april 2009 10:09

Casper har sovit här inatt Ja matte tar upp kameran och ska ta kort nej batterierna dessa batterier man glömmer Ja ja blev på mobil men matte har inte lärt sig att föra över bilder riktigt Men de kommer Ja har haft haltin de gör mig lite lugnare Och idag måste vi träna Vi har kommit lite efter matte har lite värk just nu omslag i väder Ja ja men jag kommer visa matte att jag kan matte lilla Kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 18 april 2009 11:17

Ja visst idag blir de mest bus inne Självklart en skogs promenad Men matte vilar idag Men hon ska dammsuga också De tycker inte Cesar och Misse och Mojje om Själv skäller jag på den där saken Nu jagar jag Cesar runt runt ocg vi har oss Vart tog solen vägen Ja igår fick Kennel Meijsjes två valpar De blir syskon till mig ju En liten Janne och en Eila grattis säger vi Och Snart kommer Caspåer en stund Ja då kan jag reta han lite kul de Jag tror jag bestämmer över han Ja jag är ju en tjej som väntar på löp Kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 17 april 2009 10:29

Ska bara ha den ibland Ett tips från Johanna på kursen kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 17 april 2009 08:44

Men de skulle vara kort lång längst Kravlar mot matte !!

Av diincornelia-kooikerhondje - 17 april 2009 08:01

Och en liten bild på när jag äter min mat Efter de måste jag bära anka och matte o jag ska kasta mitt byte Jag ger mig inte förrän matte är med på de Kram Såp skogen nästa Hoppas lite sol tittar fram Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards