Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Cesar får fortsätta i Cornelias Blogg! De blir ett fint minne Du har så rätt Kram i massor!!!

Av diincornelia-kooikerhondje - 10 september 2009 20:41

Rynkar på näsanHej!! Tuffa dagar Men har jätte stöd Den som läser vet Tack så otroligt mycke Ja jag hör ser Cornelia Går runt där hon låg cesar saknar henne mycke Som sagt o hört sådan värk nu fy Men de slipper lilla Connie Bonnie kalla jag henne Du finns alltid hos oss Nesssan och hennes matte tack Ni har en stor plats i mitt hjärta Du fick mig att gråta lite Tack de behövs Idak har Cesar fått bada och jag trimma han Nu ligger han på Connies plats och snusar Kram till er alla

 
 
Yvonne

Yvonne

11 september 2009 21:56

Hej Jeanette!
Jag tänker på dig! Det är svårt att säga kloka ord vid tillfällen som detta. Hoppas att det med tiden blir enklare. Cornelia är alltid en i kooikergänget!
Varma hälsningar Yvonne

http://www.kooike.se

 
Ingrid och Tilla

Ingrid och Tilla

12 september 2009 20:23

Usch, usch, usch!! Jag beklagar djupt din sorg! Iréne berättade och jag får tårar i ögonen när jag läser ditt inlägg. Ont i hjärtat gör det när ännu ett syskon till Tilla får somna in.
Massor av kramar från Ingrid och halvsyster Tilla

http://www.taggadetassar.se

 
Ingen bild

oss

12 september 2009 21:39

Vad bra att du sparade denna blogg. När du sen orkar kan du alltid gå tillbaka och titta på underbara bilder och en kul text. Det blir värdefullt i framtiden. Cecar är ju lika go han. En fin kille. Casper likaså. För visst har du Casper kvar??
kramar från oss.

 
Ingen bild

vi 2

14 september 2009 16:47

det låter bra Jeanette och Cecar. Att ni tröstar varandra och att ni fortsätter Nelias blogg. Så kan vi läsa och minnas sen när vi är redo för det. Kramar till er båda som både har kämpat så och nu kämpar på annat sätt. från oss 2

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 september 2010 08:04

                         En dag att minnas! Ett år sedan du somna in!! Du gav mig så mycke Connie Bonnie. Men tyvärr var du sjuk och jag kämpa för dig i elva månader. Gav mig inte vi kom varann så nära, jag lärde mig en massa. De tackar jag f...

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 februari 2010 14:47

Nu får Cornelias sida vara som ett fint underbart memorian Tills jag vet hur jag för över den på hemsidan Vill ju behålla de Nu ätr Yazza hemma så följ hennes ovh våra dagar på hennes blogg Kram Jeanette Cesar Shiva katten och Yazza och nykomlingen R...

Av diincornelia-kooikerhondje - 25 januari 2010 17:13

Vi jommen då börja blogga igen och byta namn och blogg Vi måste bara komma på hur man gör Ja Cesar och jag är lyckliga Vi har också nu en norsk skogskatta abbessinier blandning hona på 8 månader som heter Shiva Så snart kan ni läsa om oss var dag Kra...

Av diincornelia-kooikerhondje - 30 december 2009 10:43

jeanette.friberg@comhem.se Gott nytt år och ett fint 2010 Så möts vi säkert då ...

Av diincornelia-kooikerhondje - 28 december 2009 12:03

Tills vi öppnar en ny med nya tag Gott slut och ett gott nytt 2010 till alla Vi börjar de nya med jag ska försöka bygga en hemsida själv Kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards