Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Ja ha Man blir ledsen När ens hunds sjukdom analyseras av andra som ej vet !!!

Av diincornelia-kooikerhondje - 5 november 2009 16:43

Sitter med pappren i min hand de var absolut Ej för trångt bäcken som jag och uppfödaren får höra av andra Utan en gång för alla är diagnorobduktionen Myelpoati De vill säga Nekrotiserande myelopati hos kooikerhund En sällsynt ärftlig sjukdom hos rasen kooikerhund inget annat De gör mig ledsen att höra av andra var de var och inte Nu ska vi vila i detta sen skickar jag detta vidare till holland Mvh Cornelias saknande matte

 
 
Ingen bild

B

10 november 2009 21:20

Jag sörjer med dig men tycker du gjort rätt som gått ut med det när du väl fått pappret på obduktionen.
Fast kanske du skulle informerat din uppfödare först innan du skrev på forumet. Jag vet av erfarenhet att det är väldigt sorgligt att få veta det genom andra o inte direkt.
Glöm inte skicka en kopia till din uppfödare, jag tror hon mår lika dåligt som du såklart gör nu.
Minns din hund som en varmt minne och de glädjestunder hon gav dig, snart ser du ett ljus i tunneln trots allt.
Skriv i Memorian om att du saknar henne o berätta hur hon var men uteslut det "andra" .....
Hälsningar Birgitta

 
Ingen bild

vi2

12 november 2009 12:54

Läser gång på gång att du ska skriva en ny memoarial.(heter det så). Det verkar inte vara någon som förstår att du kanske inte orkar ge dig in på klubbsidan för att läsa och att åter igen skriva om din älskade Cornelia. Du har en gång skrivit detta och det var fel av dig. Det togs bort. För att andra bestämde att det inte skulle stå där. Samtidigt som det tog bort dina rader om din Cornelia. Ditt minne av henne som du valt att ha skrivit. Varför duger det inte det man gör. ?Utan andra ska säga vad som är rätt och vad som är fel. Detta var ditt beslut att skriva så här. Vad är det som säger att det du skriver nästa gång. Det de menar att du ska skriva. Ett nytt memorial. Tänk om du skriver något fel där. Hur ska du veta om du skriver rätt. När du uttalar dig om din älskade Cornelia. Ditt minne av henne. Jag tänker så mycker på dig och jag vet hur mycket du kämpade under Cornelias 11 månader på att du skulle bli trodd att hon var sjuk och att hon var dålig. Så om din ork är totalslut idag. Det är inte konstigt alls. Kramar från oss 2

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 september 2010 08:04

                         En dag att minnas! Ett år sedan du somna in!! Du gav mig så mycke Connie Bonnie. Men tyvärr var du sjuk och jag kämpa för dig i elva månader. Gav mig inte vi kom varann så nära, jag lärde mig en massa. De tackar jag f...

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 februari 2010 14:47

Nu får Cornelias sida vara som ett fint underbart memorian Tills jag vet hur jag för över den på hemsidan Vill ju behålla de Nu ätr Yazza hemma så följ hennes ovh våra dagar på hennes blogg Kram Jeanette Cesar Shiva katten och Yazza och nykomlingen R...

Av diincornelia-kooikerhondje - 25 januari 2010 17:13

Vi jommen då börja blogga igen och byta namn och blogg Vi måste bara komma på hur man gör Ja Cesar och jag är lyckliga Vi har också nu en norsk skogskatta abbessinier blandning hona på 8 månader som heter Shiva Så snart kan ni läsa om oss var dag Kra...

Av diincornelia-kooikerhondje - 30 december 2009 10:43

jeanette.friberg@comhem.se Gott nytt år och ett fint 2010 Så möts vi säkert då ...

Av diincornelia-kooikerhondje - 28 december 2009 12:03

Tills vi öppnar en ny med nya tag Gott slut och ett gott nytt 2010 till alla Vi börjar de nya med jag ska försöka bygga en hemsida själv Kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards