Alla inlägg under januari 2009

Av diincornelia-kooikerhondje - 23 januari 2009 19:31

Nu sitter vi i soffan o kramas med vår matte Cesar o jag. Vi ska titta på lets dance Idag har matte pratat med Vanessas matte Ebet De tyckte matte var trevligt Ja kort är tagna men matte har inte laddat ner de Ja hej hopp och en trvlig fredag Kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 21 januari 2009 20:24

Hej igen matte fattar inte står i sov rummet och voffar vill sova vill att matte komer o lägger sig jag är van att vi lägger oss och de hat jag bestämt Kram Ja visst ska skicka kortet Nessan

Av diincornelia-kooikerhondje - 21 januari 2009 09:28

Vi busar jätte mycke även i sängen då de är läggdags

Av diincornelia-kooikerhondje - 20 januari 2009 17:45

Ja antingen måste jaag göra en undersökning till eller inte få se Ja jag är 35 cm hög Mate är inte glad idag Inte jag o Cesar heller Efter samtal med min egna Hedvig vet Kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 19 januari 2009 19:30

Ja jag har de Nu måste jag äta en kur medicin igen Matte prata med min Vetrenär Hedvig precis. Ja då gör jag de då Kram alla ni

Av diincornelia-kooikerhondje - 19 januari 2009 08:40

Börja dagen med hundranittio energi spring i benen Mimmi kom och vi börja leka och matte satt i soffan och skrev på datan helt plötsliogt fick jag fnatt sprang under matte och fick med ig sladden till musen och den jaga mig Jag blev så rädd att jag sprang under sängen och gömde mig Matte ropa men jag kom inte utan matte fick hämta mig och tröste nu sover jag på soffrggen fy de var läskigt.

Av diincornelia-kooikerhondje - 18 januari 2009 13:41

Hos en farbror Jag hjålpte till att dra ihop mattorna i köket iallafall Vi var uppe tidigt och åkte tunnelbana till en farbror matte brukar hjålpa Vi har Casper denna helg, Fick busa lite med han hos farbrorn .Nu är jag slut kisseriet är mycke bättre Ja och busig. Matte och jag ska börja träna själva nu ute Annars blir de för mycke Kram till alla som läser

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards