Alla inlägg under januari 2009

Av diincornelia-kooikerhondje - 12 januari 2009 08:14

Nu får man inte röra sig på natten då kommer min matte och tar ut mig och kissar mig på natten Ja tokigt. Katterna får ju kattlåda. Finns de ingen hundläda Jo de har Hugo i Chicago en liten mini pincher som mattes syster har . Ja men jag har ingen Ja ja Men de går upp och ner ibland blir de mycke inne ibland inte Ja nu springer jag runt och leker med Mimmi, Igår sov Casper över Vet ni Cesar är min vakt ingen kan röra mig ham vaktar mig

Av diincornelia-kooikerhondje - 10 januari 2009 17:55

Vi hitar på en massa skoj på dagarna Matte tycker inte jag sover alls Och nu vill cesar ha bara mitt foder ja ja vi får samma i samma skålar Ja matte fick bära i tr igår och i torsdags så hon mår inte så bra Kram till alla

Av diincornelia-kooikerhondje - 8 januari 2009 10:06

Ja som svar visst får du Vanessa testa barnvagnsåkning hi hi jag tyckte de var bekvämt och kika ut Ja nu har matte fått bära mig två ggr ut ned uppför 8 tr Hissen trasig igen säger matte Oj oj jag är inte så lätt längre ju Stackars matte

Av diincornelia-kooikerhondje - 7 januari 2009 17:33

Jag fick åka barnvagn till vetrenären Nu har matte slagit sig Nej de var för att jag inte skulle kissa på ditvägen Skulle göra en undersökning. Sen var de bra på hemvägen kände mig frusen efter lugnande Ja jag finner mig i allt bara matte är med kram

Av diincornelia-kooikerhondje - 6 januari 2009 13:44

Idag är Latiffa här men jag får inte störa henne hon är nyopererad Men jag komer inte åt henne hon ligger i mates säng. Hållt mig i natt Matte tycker jag är bättre ändå Ja ja men vi måste till vet iallafall Nu ska vi snart ut i skogen lite Skönare väder idag Kram till er alla från Cesar Matte och jag Cornelia

Av diincornelia-kooikerhondje - 5 januari 2009 16:31

matte som tycker jag är bättre Men vet tala om att jag har mycke vita röda blodkroppar och blod i urinen Så nu ska jag sova en stund för att kolla med ultraljud på onsdag kl 14.30 Inte kul alls tycker vi ( Cesar matte och jag)Matte tala just med Vanessas matte Ebet så matte blev lite lugn Nu ska vi till Sirkko och fika

Av diincornelia-kooikerhondje - 5 januari 2009 15:01

Min matte tycker jag är lite duktigare med kisseriet men svårt att hålla mig Ja idag var vi ute på en långis för mig Sen var vi ensamma imorse matte var med grannen på strålning. Nu ska vi lägga oss och vila en liten stund Jag sitter i hissen på en gång jätte duktig tjej Cesar och jag leker så mycke nu de tycker jag om Min brorsa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Memorian Diincornelia


Ovido - Quiz & Flashcards